الأربعاء، 12 مارس 2008

ديه هدية من اخوية وحبيبى كرم الله بس لازم تشوفوها انتم كمان
على فكرة
ممكن بكرة
تصحي تلاقي دماغك
تحت لفوق
بص يا ذوق
لو دا حصلك
اعرف انك
بكرة الدنيا معاك هتروق
بس نصيحة
اجري بسرعة وروح السوق
واشتري ديك
احمر ف أصفر
قد اديك
وهوريك
ان الدنيا دى مش مستاهلة
لحظة وواهلة
من تفكيرك
أصل الأصل
دا مش تدبيرك
عارف لو كنت انت مكاني
كنت هتعرف ان حياتك دي شىء تانى
طنش
طنش
طنش طنش تبقى مدندش
راح اخليك يا حبيبي منعنش
بس انا شرطى
انك تجري
تجري بسرعة وتشترى ديك
احمر ف اصفر قد اديك
مرة سألنى الواد شوكوكوكو
قالى اشمعنى انا هشتري ديك
طيب منخليها جموسة
تحلب لينا ولما نبيعها
تبقى فلوسها تكفي عروسة
يبقى اشمعنا انا هشترى ديك
قلت استنى هرد عليك
فز وقاله الواد سمعون
اه اشمعنا يا أبو الأستاذيذ؟
قاله يا عم دا واد مجنون
نشترى ديك
ناكله ف طقة ولما بتيجى الطقة التانية اهو راح الديك
يبقى تقولى هنشترى ديك
ديك
ديك ايه
قلت استنى يا سمعون بيه
واسمع منى
قالى سمعت الرعد ف ودنك قوم من جمبي
كنت انا فاكر انك فاهم اصل اللعبة
قلت اللعبة ؟!
قلت اللعبة دى مش فاديك
انا كان قصدي يوم منا قلت هنشترى ديك
انه يقوم بدري يصحيك
ف الفجرية ويدن ليك
تصحى تصلى
تدعى المولى
خيره وعدله
رزقه وفضله راح يكفيك
تنزل شغلك
تتقن عملك
ترجع بيتك
ليك لولادك
راح يرضيك
يبقى اسمعنى
واجرى بسرعة
واشترى ديك


كرم على
2008

ليست هناك تعليقات: